SEO analyse De Uitwijk

DacAAAAQDe Uitwijk is een horeca en recreatie bedrijf welke is gevestigd in De Heen (gemeente Steenbergen). De Uitwijk is met een restaurant actief in de horecasector, en met een camping en chaletpark actief in de recreatiesector.

Omdat dit 3 verschillende bedrijfsonderdelen zijn, is het zoekgedrag per bedrijfsonderdeel uiteraard verschillend. Mij is gevraagd om een SEO analyse te maken voor deze bedrijfsonderdelen.

De SEO analyse is gebaseerd op de homepage en op 3 categoriepagina’s. Productpagina’s zijn bij deze website niet van toepassing. De categoriepagina’s zijn als volgt:

  • De pagina van bedrijfsonderdeel ‘’Camping’’
  • De pagina van bedrijfsonderdeel ‘’Chaletpark’’
  • De pagina van bedrijfsonderdeel ‘’Restaurant’’

Allereerst heb ik de zoekwoorden voor de homepage en categoriepagina’s geanalyseerd door middel van brainstormen en denken vanuit de klant. Vervolgens heb ik de belangrijkste zoekwoorden geselecteerd.

Vervolgens heb ik een volledige on- en offpage analyse gemaakt voor De Uitwijk. Zie de sub pagina’s voor de volledige uitwerking van de SEO analyse.

De Uitwijk is momenteel bezig met het verbeteren van haar site, en neemt mijn aanbevelingen mee.

Geef een reactie

